2007-09-16

Söndag

En hel helg utan gubbe och barn.
I fredags var jag ute med min systers mamma. Vi hadet det trevligt men jag var ju så trött så när vi var hemma halv fyra på natten stupade jag i säng och sov till klockan tolv. Sen var jag uppe och åt lite och gick och la mej igen.
Sov typ bort hela dagen.
Men sen kom min vän Peter och hade med sig pizza vid tre och sedan åkte vi bort till Jonsred och promenerade där. Det är ju så vackert!

image455

image456

image457

Det var ganska kallt men solen sken och det var så fint. :)
Gick runt herrgården och upptäckte en gammal förfallen trädgård. Jag kan tänka mej att det har varit vackert där men nu var det bara spår av en svunnen tid...

image458

image462

image461

Idag vaknade jag halv tolv. Är trött...
Kunde ju inte somna igår då eftersom jag ahde sovit hela dagen så jag gick och la mej klockan halv fem.
Nu borde jag äta...
och städa...
och duscha...

image463

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback