2007-09-29

Lördag

Då var det lördag igen.... Tiden rusar iväg.
Barnfri helg... och Chris jobbar både lördag och söndag. Lite trist. Men samtidigt så behöver jag tid för bara mej själv. Tystnad.

Igår var en rätt intensiv dag.
Jag jobbade från halv sju till ett. Chris kom till mitt jobb och vi gick hem tillsammans och slappade i ett par timmar.
Sedan var vi på bokmässan.
Jesus vad mycket folk. Och massa kändisar. Det visste jag inte att det skulle vara. :)

image472

Därefter åkte vi till Borås för att hämta saker som jag hade beställt på erotikpartyt och på vägen tillbaka fick jag en impuls och frågade Chris om han ville att vi skulle svänga in i Landvetter och hälsa på ett par kompisar till mig som jag inte har träffat på flera år.
Det var jättekul att träffa Elvira och Christer igen.
Vi räknade ut att vi inte hade träffats på säkert 5 år!
Dom var lika goa och gästvänliga och trevliga som förut. Verkligen jättekul att träffas.
Klockan halv tio var vi och handlade på Ica och sedan var vi hemma vid tio. Väldigt trötta.
Både jag och Chris har ont i halsen. Jag har haft det till och från i flera veckor.
Jättejobbigt... Det verkar aldrig gå över... :(

Den åttonde ska vi gå och kika på en ny lägenhet i Furulund.
Lite större än den vi tittade på förra gången och inte lika nyrenoverad.
Det jag föll för var att det var en stor terass och en stor balkong på baksidan. På framsidan var det en liten uteplats där man kan odla lite grann och att det var två badrum. Jag ser stora möjligheter.

image469

image470

image468

image471

Supermoderna köksluckor... Dom får man ju defenetivt göra något åt ögonblickligen.. hehe.

image466
image467
Ska bli roligt att gå och titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback