2007-09-30 Jag älskar dej Chris

Kärleksbrev till min älskade Chris...

Du är så vacker min underbara prins och jag dyrkar varje del av dig, din kropp, ditt skratt, dina fina, underbara ögon, din blick. Jag älskar din humor, ditt sätt att prata, ditt sätt att svara på det jag säger. Du är fantastisk

Jag älskar dina fina ögon som tittar på mej och jag kan inte sluta se på dig. Blir inte mätt.
Det är som att jag dras till att titta på dig.
Du får mig att känna mej så speciell och vacker och trygg.
Tack.

Jag känner mej så lugn och glad och obekymrad.
Jag kan inte förstå att jag har haft en sån tur som träffade just dej!
Vi har så roligt ihop. Vi skämtar och skrattar hela tiden. Det är så skönt.
Vi hittar på massa saker.. Upptäcker, åker runt, går på evenemang, mässor, bio, går och tittat på slott och sevärdheter, hälsar på vänner och släkt.

Jag älskar dej...
... av hela mitt hjärta.

Orden känns helt otillräckliga och tråkiga... Jag kan inte ens beskriva vad jag känner.
Jag vill vara nära dig hela tiden. Känna din underbara doft och krypa nära dej på natten när vi ska sova. Jag vill bo med dig för evigt. Tills vi är gamla och skrynkliga.

Du är underbar.

Jag gör vad som helst för dej... Jag är så tacksam för allt du har gett mig. Allt vi har fått uppleva tillsammans... Allt vi har nu.

I just wanna make you happy, that's my goal
I'll forever love you with all my heart and soul

image473   image474  image475


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback