2008-04-09

Onsdag
(fast det e torsdag om en minut och när jag publicerar detta...)

Nu e det klart i princip... lite småplock här och där...
I hallen satte Chris upp hatthyllan idag. Det blev jättefint. :)
Vi köpte jättefin hatthylla på Mio men när vi kom hem så upptäckte vi att smidesdetaljerna var i silver och det var inte alls vad vi hade tänkt oss.
På visningsexemplaret var smidesdetaljerna svarta men hyllplankorna var bruna. Vi köpten en vit och tog för givet att smidet var svart på det också, vilket det inte var.
Men jag är en händig kvinna, så jag köpte svart sprayfärg och spraydae åbäket svart. Det blev jättefint! :)

image658

image659

image660

Mycket finare med svarta smidesdetaljer. 


 Imorgon ska vi få bredband och då ska jag försöka att lägga in lite bilder på vårat fina nya hem. :)
Får försöka att hitta min kamera som är någonstans uppe på vinden, för Chris åker till London på fredag morgon med sin kompis och hans kamera åker med. :)

Annars har jag hållt på att måla allt vitt. Har börjat med vägghyllor och ramar, sådant som inte är så stort, men snart ska jag ge mej på köksbord och stolar. Därefter blir det sänggavel och pottskåpen i sovrummet.
Stort projekt men det är kuul! Och det blir skitsnyggt!

På lördag är det gaddningsdags igen. Då blir det ett ankare och stjärnor. Ska bli kul.

Få se om det blir nått internet imorron... dom har strulat en hel del.
Dax att sussa. Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback