2008-04-14

Måndag igen... lite senare.

Nu mår jag lite bättre.
Sov i några timmar och när Chris kom hem vid sex åkte vi till Allum och handlade lite.
Jag köpte en sailorbikini. Den var jättefiiin!
Och så köpte jag vit sprayfärg och penslar och sandpapper på Claes Olsson så att jag ska kunna fortsätta med mina projekt.
på Ica köpte jag papiljotter! Haha. Har velat ha det länge, men har inte fått tummen ur.
En äkta 50 tals tjej måste ju ha papiljotter?? Klart...
När jag var hemma färgade jag håret.
Kladdade runt färgen över allt och det hamnade på Chris arm och därefter på mina vita sängkläder... Suck.
Piercingen ur näsan ramlade också ur när jag grät och snorade för stackars Engla vid nio när jag tände två fina ljus i fönstret för henne.

Nu ska jag nog krypa ner bredvid min trötta blivande man.
Den 2 augusti gifter vi oss. Yes, datumet är äntligen satt... dock inte platsen.
Vi ska ha ett enkelt bröllop utan middagar och gräddbakelseklänningar. Men lite kaffe och tårta och fest bjuder vi på endå... :)  VÄLKOMNA!

image670

Kommentarer
Postat av: heidi

yeeeey!!! åh vad kul!! är sååå glad för er skull!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback