2008-04-26

Lördag

Fan va bakis... :(
Jag var på erotikparty och drack lite vin... Jag vet inte varför men det bara small till och jag blev asfull... :S
Knepigt. Jag var nog trött och hungrig...
Hur som hellst hann jag inte enns vara med på hela partyt utan fick sms:a till Chris och be honom att komma och hämta mej.
Så hela dagen har jag legat i sängen... Nej, inte värt att dricka alls tycker jag nu... Hela dagen är helt bortkastad.
Stackars Chris fick ta hand om allt hela dan´.
Först var det städardag på gården här och sedan åkte han iväg med barnen till Lek och Bus landet.
Dom hade haft jättekul... *Avis* :(

image680

Idag fick jag veta att två av mina arbetskamrater hade fått nytt jobb. Dom bor i Alingsås och hade fått tjänster där.
Jag är glad för deras skull men man undrar ju varför dom inte har sagt någonting innan...
Berättar man inte för sina arbetskamrater att man söker nytt jobb?? Konstigt...


image681

Är fortfarande helt slut... nu ska jag titta på TV.
Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback