2008-04-27

Söndag

Idag mådde jag bättre. Aldrig mer dricka brukar man ju säga...
...förutom nästa helg då efterom vi har inflyttningsfest... eh?

Gick upp klockan åtta. Fast besluten om att jag inte skulle slösa bort ännu en dag.
Sofia gick på kalas klockan tre och då åkte jag och Chris och Sara hem till Chris kompis Annelie och hennes Björn och hälsade på.
Dom hade det jättemysigt där dom bodde och Sara fick träffa både hundar och hästar.
Lyckan var gjord.

image682

image683

Efter att vi hade varit och hälsat på Annelie och Björn åkte vi hem och åt.
Chris åkte ner med Sara till Adam och jag gick bort till grannen och drack kaffe.
Satt där och tjötade i säkert två timmar och sedan var jag inte hemma förän vid nio tio.
Och jag hann knappt hem innan kusin vitamin Marjo ringde. Tjötade bort en halvtimme där med.
Denna dagen har handlat om att vara social med andra ord. :) Från morron till kväll.

Så var det med den helgen... Slut igen.
Imorron e det en ny arbetsvecka, men vi e ju lediga på torsdag. Ska bli trevligt. :)

Nattis!

image684

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback