2008-08-08

Fredag

Idag hade jag fått min pin i posten. :) *Stolt*



Efter lite om och men och funderingar på om vi skulle åka till Marsstrand eller inte så bestämde vi oss för att åka till Ikea och handlade lite. Jag behöver en väska till mina produkter och på Ikea hade dom en perfekt visste jag. Först åkte vi till den i Hissingen men väskan var tillfälligt slut så då åkte vi till Kållered.
Där hade dom den! Den e jättefiin...



Har provat mina produkter... Igår och i morse. I´m so happy... :)
Lyx.

Se vilken skillnad det blir... 



(Jag vet... muppig bild)

När vi kom hem drack vi lite kaffe och slöade ett tag. 
Sedan åkte vi hem till Soili och jag lånade lite remover av henne. Fixade i ordning mina naglar hos henne, fyllde i utväxten mellan den riktiga nageln och lösnageln och sedan gick vi bort till Allum och handlade. 
Vi köpte lite mat och så gick vi bort till Soili igen och tog bilen därifrån och hem.

Hemma ringde jag till syster och frågade hur hon gör sin pestokyckling och så gjorde jag mitt bästa för att få till det som hon. Det blev helt okej men inte lika gott som när syster gör det...
Medans vi åt såg vi filmen "Crash" och den var jättebra.
Jag visste dock hur en del skulle gå för min sommar-arbetskamrat Angelica hade berättat hela filmen till mej... :D
Målade naglarna också och det blev jättebra. *Nöjd*


 
Idag hade jag på mej min kjol från Gina Tricot och en ny top från HM som mamma köpte till mej när hon var här.
Tack.

Nu ska jag nog gå och packa min resväska med produkter... Nattis!


Kommentarer
Postat av: Johanna

tur att du har produkterna - hur hade du väl annars sett ut. =P och nu har du rätt foundation också! =)



vad bra att du hittade väskorna. de är kanon!



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback