2008-08-13

Onsdag

Vill börja med att säga: Tack, Linda för din komentar i min blogg! Va roligt. :) Hade gärna gått in på din blogg men www.blogg.mustica.se finns inte säger den.... :(

Det händer så mycket nu och min kallender är speckad... höll jag på att säga men det har verkligen varit någonting varje dag. Hinner knappt med att blogga... Mycket utbildningar om produkter, kundkontakt, hudvård mm..
Det är verkligen skitkul!
På onsdag om en vecka ska jag ha min första hudvårdsklass. Det känns verkligen spännande! Jippii.

Igår beställde jag en Kallender från
presonlig allmenacka. Glad!
Beställde en rosa som det står Katti på. Hoppas att den kommer snart...





Igår ringde jag också kollade hur det går med mitt namnbyte och det hade iallafall kommit in ett vigselbevis.
Så snart får jag väl ett papper hem i brevlådan. Känns lite jobbigt att vara "mitt i mellan" två namn... Tex. om man ska registera sej någonstans eller beställa någonting så vet man att man snart ska heta nått men på mitt personbevis heter jag fortfarande mitt gamla namn.
Med andra ord så stämmer mitt personnummer inte överrens med mitt nya namn och om jag registerar mitt gamla namn så blir det jobb och meck med att byta namnet igen så fort jag har fått det... :S

Nu ska jag och Chris dotter gå och göra oss vackra med våra fantastiska produkter!
Ha det fint.

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Va kul jag har oxå beställt en kalender därifrån.. igår :) Jag tog en grön, tänkte att det skulle ge energi på ngt sätt :)



Kul att du har fullt upp! hoppas det går bra med din nya hobby :D



Hade ju tyvärr ingen bild på håret när det var uppsatt, var en jätteful virkad krona mitt på skallen så det ville jag inte föreviga samt att Emmy inte ville att vi ska fota o lägga ut på nätet när det var brudens arvegods som hon uppenbarligen tyckte var jättefin.. kul att folk har olika smak ;)



Ha en toppenbra dag!

KRAAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback