2008-08-19

Tisdag

Trött idag! Hjälp. Började halv sju i morse...
Var tvungen att gå och lägga mej ett tag efter jobbet.
Idag ska jag ha en hudvårdsklass med min vän Berivan och hennes tre väninnor. Det känns jättespännande!
Ska verkligen bli kul att träffa henne igen. Tycker om henne mycket. Världens goaste!
Tror att dom är muslimer allihop... Det är iallafall Berivan så jag har gett portförbud till gubben, han får inte komma hem innan hudvårdsklassen är klar så att tjejerna kan vara utan slöja. :)



Imorgon ska jag ha en hudvårdsklass med Frida och hennes väninnor och bekanta. Det känns också jättekul för henne tycker jag också väldigt mycket om. Frida är Peters flickvän som jag varit vän med sedan 2001.
Är så glad att han har hittat en sån trevlig flickvän. Måste bjuda hit dom på kaffe snart... :)


Frida till höger med svartprickig SKITSNYGG klänning. :) Vill ha...

Igår skrev jag massor, men så gick det inte att publicera... det hände någonting knasigt och så var allt jag skrev borta förutom dom tre första raderna... Ibland blir det så, men då brukar det finnas kvar som utkast. Så var det inte igår och jag blev väldigt irriterad, för jag känner att min kallender är rätt speckad nu den här sista tiden (i och med mitt jobb som konsult- vilket jag också tycker är skitkul!) och då har jag inte lika mycket tid till att sitta och blogga som förut...
Så när man äntligen tar sig tid för det och skriver ordentligt och det bara försvinner känns det sådär roligt...
Jaja... nu e det borta och även borta ur mitt huvud... Men det kanske var meningen så...

Kaffe skulle sitta fint nu... det finns färdigbryggt i kaffekokaren... :) Måste ta och ringa några samtal inför klassen imorgon också...
Sen e det dax att börja städa lite så att det ser trevligt ut här när mina gäster kommer. :)



Ha en trevlig kväll... Kanske skriver jag i kväll om jag hinner.
Baaaaj!

Kommentarer
Postat av: Maria

halloj!

va kul det verkar med din hobby :D hoppas det går bra!

Har du oxå fått din kalender nu? min var jättefin förutom att de skrev isär ett ord på framsidan.. aja det får väl gå ändå.. :)



Hoppas du har en toppen kväll!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback