2008-08-22

Fredag

Det blev till att stanna hemma idag... Jag har fått urinvägsinfektion. Igår kändes det dock bra men i morse var det värre.
Jag hade redan gått upp och tvättat ansiktet, lagt på dagkräm och allt men sen kände jag bara... nä, det här känns inte bra... Så jag fick ringa till kära kollegorna och säga att dom får klara sig själva helt enkelt...
Jag gick och la mig igen men det var inte det lättaste att somna.
Somnade dock efter kanske en timme och då hade jag tagit penicilintablett nummer tre av dom 15 som jag ska ta.
När jag vaknade igen (klockn 12!!) kändes det lite bättre... men är inte helt okej endå...

Nu har halva dagen gått och vi funderar på vad vi ska hitta på... Även om jag e dålig så känns det som att vi borde utnytja dagen lite grann till nått vettigt endå... Man kanske skulle gå ut och ta en liten promenad?
Ska ut till postlådan iallafall... ambitionernea är höga... ;)
Hoppas på att jag har fått mitt postgirokontonummer så att jag har vettiga inbetalningsavier när jag håller hudvårdsklasser....

Jag kanske kan ta och ringa runt till människor för att få lite nya klasser... Då använder jag ju tiden till någonting vettigt och slipper känna att jag slösar bort en hel dag...

Kaffepåfyllningsdax.
Hej hopp!


Sjukling idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback