2008-08-29

Fredag

Äntligen!
Fasen va gött o få vara ledig...
Nästa vecka jobbar jag bara fyra dagar. Har tagit ledigt på fredag för då ska jag på seminarium...
Fan va roligt. :)
Idag ringde dom från huvudkontoret och sa att mina beställningar var klara och bara att hämta på lagret. Tyvärr slutade jag ju då klockan sex och kontoret och lager stänger halv fem...
Chris min älskade make fick vara dagens hjälte och hämta paketen. Han hämtade även ut Johannas (min directors) paket. Julafton igen... :)
Det såg ut som kriget på mitt köksgolv för en stund sedan...
Men nu har jag varit duktig och fixat fint igen... :)



Imorgon blir det leverans... Åt alla håll.  Marita iallafall och sedan även min nyfunna, underbara och alltid så glada vän Frida. Ska hem till henne och dricka lite vin.
Det känns trevligt.

Idag är jag glad. Satt och gjorde massa fina paket till alla set.
Det är roligare att få fina påsar med en liten rosett än bara massa små förpackningar.
Det ska se tilltalande och lockande ut.. :) Det vill jag iallafall. Därför ska mina kunder få det av mej.




Det fick knappt plats i resväskan...

Idag har jag även skrivit ut massa fina prislistor.
Tjusiga blev dom...



Längtar tills jag ska ha en klass med Chris arbetskamrat Annika nästa onsdag. Det känns jätteroligt!
Efter det är det sedan bara två dagar till seminariet...

Chris har blivit befodrad. Han har fått nya arbetsuppgifter som har med säkerhetsfrågor att göra.
Vi är jätteglada båda två... :)
Kanske når jag mitt delmål nummer ett att gå ner i tid på mitt  jobb på förskolan tidigare än vad jag hade tänkt mej... ;)
Underbart skulle det vara att jobba 75% på förskolan... Det har jag aldrig kunnat göra innan. Sen vill jag ju jobba dygnet runt som hudvårdskonsult om jag bara kunde och fick... :)
Vi får se hur detta artar sig...

Nu vill min man läsa min blogg så jag får väl publicera!
God natt på er allihop.

Kram!


Gjort paket hela kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback