Good evening.

Idag har jag fixat in alla fina kort vi fick i bröllopspresent i ett stort fint album.
Sedan installerade vi min skit moderna och nya (not) skrivare för den skriver faktiskt ut väldigt fina bilder trots sin ålder.
Tänkte att jag skulle fixa lite bilder till mitt fina album men färgen i patronerna hade torkat och var för gamla...:(
Dumma skrivare!
Haha... den är riktigt skitful! Gråbeige är den. :D Passar inte alls in här på skrivbordet som den förra gjorde som var liten med scanner på allt...
Så... det blev alltså inga utskrivna bilder med andra ord...

Sofia har varit på kalas hos bästisen Lollo och sen ville hon sova över så hon är där nu.
Sara kom i säng alldeles för sent. Hon var jätteledsen.

Idag har jag bara varit hemma hela dagen.
Det har som sagt varit ganska mycket den senaste tiden (but I like it) och jag behövde nog bara en dag att vara på... Gå runt i mysbrallor och bara dricka kaffe, surfa...

Jag laddade upp mer bilder på facebook från vårat bröllop.
Jättefina bilder.
Jonas är verkligen duktig på att ta kort.

Har satt upp nya mål att nå:
- Lära mig att inte ta åt mej av vad andra tycker och tänker
- Inte nedslås av att få ett nej.
- Gå utanför min trygghetszon. (Göra saker som jag inte vågat innan även om det känns läskigt)


"Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."
...tänkte jag när jag la ut den här pin upan. Och sen blev jag djup... För jag började fundera på den frasen...
Jag höll med på den punkten till viss del, men mer att livet kan förvåna en... Plötsligt står man där och får ett erbjudande eller en chans till någonting.

Jag tror att allt som kommer i din väg hamnar där av en mening... Du har i ditt huvud omedvetet eller medvetet satt upp mål (vissa kallar det för önskningar) och möjligheter att nå dom öppnar sej framför dej hela tiden på olika sätt.
Vissa väljer att bli rädd och fly, för utmaningar skrämmer och skakar ens vardag och trygghet. Eller så kanske man inte är redo just då...
Andra hoppar på tåget och kör. Vissa räds för ingenting och andra får kämpa med att komma över hinder och rädslor.

Se till att få det du vill ha. Man måste själv aktivt arbeta på min egna utveckling och det gör man med tankens hjälp. Hur talar du till dej själv? "Fan det kommer aldrig att funka... Jag kommer aldrig att få den saken jag önskar mej..." eller tänker du: "Fan jag SKA bara ha det där... Jag, KAN, jag förtjänar det - Det kommer att bli mitt"?

Jag skrev för några dagar sedan att jag var så lycklig och hade det bra...
Men varför stanna där? Jag kan få det ännu bättre och bli ännu mer lycklig.
Let´s leave Svensson at home, som alltid tycker att lagom är bäst och att man inte ska gapa efter för mycket för då mister man hela stycket. Jantelagen är uppfunnen av han också buy the way. 
Jag kan få allt jag vill ha. :) Och lite till...
Du med.

Love K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback