2008-08-16

Lördag

Good evening.

Idag e jag bakis, satt och vinade med min kompis igår kväll och så har jag varit på Liseberg hela dagen med mina barn, man och barnens pappa och varsin kompis till barnen oxå.

Så nu e jag ganska trött och ont i magen har jag oxå efter all hamburgarmat och cola o sånt... :S
Aj...
Men det var trevligt iallafall... Vi hade kul.
Barnen var så glada.










Adam och Chris

Nu sitter jag här vid dumburken och funderar på att göra lite kaffe... Fast jag har ju ont i magen.
Ska förbereda lite för hudvårdsklassen imorgon... Min första... :)
Ska bli spännande...
Jag har faktiskt inte så mycket mer att förtälja idag... Vi har typ varit på Liseberg HELA dagen, från morron till kväll.
Så... Good night!
Sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback