2008-12-10

Onsdag

Tji fick jag för att jag åkte till Kyrkekvarn.
Jag blev sjuk igen och låg helt utslagen hela måndag och tisdag.
Idag har jag jobbat. Dom tre sista timmarna vet jag inte direkt om jag jobbade för jag var så trött och visste knappt var jag var.

Det var endå värt det! Helt fantastisk helg hade vi i Kyrkekvarn!
 Vilket andra jobb jag har! Helt otroligt! Vill jag göra detta på helttid ännu mer nu eller??
Vi fick superbra utbildning och vi fick så god mat och sedan fick vi bada i vedeldad tunna utomhus och dricka ur champagneglas. Kanske därför jag blev sjuk igen?? Bada i varm ute i det kalla...
Tänk att man får så mycket av vårat företag bara för att vi gör vårat jobb. Helt galet. Många företag har mycket att lära sej av vårat företag. Vi får massa peppning och beröm och små presenter och fantastiska upplevelser.
Och vilket gäng tjejer. Vi var kanske en 60 och alla är så positiva och glada och härliga.
Fantastiskt.
Tack igen. För att jag får vara en del av det.
I´m blessed.

Vad händer annars...?
Inte så mycket.
Julfest på jobbet på fredag. Då ska vi dricka vin... :) Men inte allt för mycket för jag har klass både på lördag och söndag...
Nästa vecka är det lite make up klasser.... Jag har ju fått hem massa make up som jag beställde nu så då är det dags för att hålla lite make up klasser! Pirrigt men roligt.

Nu ska jag gå och pussa på min fina make.
Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback