2008-12-11

Torsdag

Då har jag skrivit in två stycken konsulter på samma dag.
Dom har inte lagt in någon order än iof sig så dom är än inte aktiva men dom är iallafall inskrivna. :)
Senior Consulant kallas jag då... så fort de lagt sin första order.
Roligt roligt.
Nu ska jag hjälpa dom allt jag kan så att de kommer igång. :)

På tisdag kommer våran Sales Director hit.
Hon bor långt ifrån och kan inte komma hit så ofta. Det är alltid kul att träffa henne.
Hon är helt otroligt glad och inspererande. Fantastisk kvinna.

I morgon är det julfest på jobbet.
Då ska jag dricka vin. :)

Nu fick jag precis ett månadsbrev från Ann. Jag ligger på topp nummer ett i försäljning denna månaden igen!
Hihi... Vad roligt.
Jag e ju grym juh...



Nu får jag nog sova... Klockan börjar bli mycket...
Halv tolv redan.
Om jag kan sova... är ju helt uppe i varv...

Nattis!

// K



Jeeej!


Kommentarer
Postat av: Maria

åh va kul att det går bra för dig :)

hoppas du får en trevlig helg!



kram

Postat av: Johanna

du är suuuuuuper!!!! <3

2008-12-12 @ 14:31:35
URL: http://johannaingridhelena.blogspot.com
Postat av: Frida

Grattis! Gud vad kul! Vi ses på torsdag! KRAM

2008-12-15 @ 09:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback