2008-12-19

Fredag

Idag blev det en hel del städande.
Skulle jobbat idag men familjen fick magsjuka så det var inte läge att åka dit och smitta alla arbetskamrater så här inför julhelgerna.
Fick vikt en hel del tvätt också.
Heidi min fina syster var på besök en liten sväng och sedan kom min konsult Yvonne och Linda hit.
Vi tog lilla bilen bort till Johanna och hade lite nykonsultträning.



Johanna hade två av hennes nya konsulter där så vi samkörde nybörjarträningen.
Det är dom två tjejerna längst bak.
Yvonne till vänster och Linda till höger är mina konsulter.


Vi går igenom starterkitet.




Johanna berättar om hur man bokar klasser.

Nu är jag hemma och sitter och dricker lite kaffe och äter godis med min gubbe i soffan.
Han e mycket bättre än vad han var igår.


Ha en fantastisk helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback