2008-12-27

Lördag

Idag var vi hos Chris släktingar.
Där träffades alla släktingar på middag. Det var trevligt och mysigt.
Chris farbror Ingvar roade oss hela kvällen med sina roliga skämt.
Vi hade jättekul. :)





När vi kom hem så var både mamma och pappa dåliga.
Pappa låg i soffan och frös och mamma låg i Saras säng och kollade på film med henne.
Båda är magsjuka. Sara med.
Chris pappa är också magsjuk så han var inte med på middagen idag.

Jag är helt iskall i hela kroppen.
Mamma och pappa och barnen var på bio och såg Madagaskar så dom tog Aygon.
Vi fick åka på middag med den fantastiska lyxbilen: Våran volvo 745.
I love - NOT.
Fläktsystemet funkar inte eftersom dom efterblivna inbrottstjuvarna klippte hejvilt i sladdarna när dom tog radion ur den - som för övrigt var helt sopekass. Inget skakminne tex och skitgammel och ful... Vem vill ha en sånn???
Och eftersom dom klippte hejvilt så klippte dom av alla sladdar till fläkt och lampor inne mm.
Alltså blåser inte fläkten och då är det KALLT om det e kallt ute och det var för jävla kallt idag...
Har fortfarande inte fått upp nån värme...
Men jag fryser ju också jämt... Dock extra mycket idag efter den fantastiska resan hem.

Åh! Glömde att skriva!
Mamma klippte Sofia igen... Ännu mer! Hon tycker att hon är fantastiskt fin och det är hon också får jag väl skriva här då eftersom hon läser denna blogg... Sedan får jag väl uttrycka mej så här: Hur vi ska föna håret i framtiden får vi ta upp till diskution i framtiden...



Imorgon åker mamma hem.
På kvällen kommer Saras stora kärlek A på besök med sin mamma och bror.
Detta har hon väntat på i flera månader.

På måndag jobbar jag igen och sedan på kvällen är det utb. och båda mina konsulter och en annan tjej ska följa med. Jättekul!

Nu sover hela huset...
Alla.
Förutom jag.

Vad ska jag hitta på...?


Önskar jag hade en öppen spis. Då skulle jag tända en brasa i den NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback