Årskrönika.

Årskrönika.
Snott av
Devi Doll

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Man skulle ju vilja skriva: Gifte mej men jag har faktiskt gjort det en gång innan... Jag var 21. Skitmogen till att fatta ett sånt beslut. ;) Jag vet.
Men jag köpte lägenhet. Det har jag aldrig gjort förut. Äger för första gången mitt egna boende. :)
Startade också mitt företag. Nått sådant har jag aldrig gjort innan heller.

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Attans.. Jag hade inga nyårslöften... Inte vad jag minns iallafall... 
Men det här året ska jag lova mej själv att bli Sales Director.
 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hmmm... Min arbetskamrat blev mamma idag eller inatt. :) Hon fick en flicka.
Min kusin fick en till tös uppe i Luleå.
Chris bror blev pappa igen.
Nän mer kommer jag inte på just nu...

4. Dog någon som stod dig nära?
Chris farmor gick bort. Men jag kände inte henne.  Det var hemskt endå.

5. Vilka länder besökte du?
Tyskland... Haha! Räknas det? Vi var där och köpte öl juh inför bröllopet!

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Sales Director pin nålen.
Massa pengar... Åtminståne till en ny bil. Pleace!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
2 augusti. Då blev jag fru

8. Vad var din största framgång 2008?
Vi köpte hus och gifte oss.
Jag började jag jobba som hudvårdskonsult.
Jag blev Queen of Sales i våran unit varje månad.
Det största var nog första gången när jag blev turbo star. :)
Utvecklades mycket tack vare mitt jobb som konsult. Jag är mycket gladare och mer positiv.

9. Största misstaget? 
Oj...
Vad är misstag? Det finns inget sånt... Bara lärdomar.
 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Den sista veckan nu då... Vi har avlöst varandra i familjen med diverse snorigheter och magsjukor och feber... Inte kul.

11. Bästa köpet?
Vårat hem.
Starterkitet

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Se ovan fråga.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Chris gör mej så glad varje dag.
Mitt jobb som hudvårdskonsult..
Mina fantastiska barn.

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
Å va svårt... Massor juh...Den med Madonna... 4minutes bland annat...
"No Air" (feat. Chris Brown)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare! I love my life!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
-

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
?

18. Hur tillbringade du julen?
Här hemma med mamma och pappa, barnen. Chris, Moa, min syster och bror och deras mamma.
Chris bror med familj och mamma och pappa tittade in en stund och åt med oss.

19. Bästa boken du läste i år? 
En biografi.

20. Största musikaliska upptäckten?
Elvis

21. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Oj... det blev jättemycket folk kommer jag ihåg... fast det inte var meningen. :)
13 november

22. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Jag tror att allt sker av en mening.. även allt dåligt. Utan det lär man sig ingenting.
 
23. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
50`s

24. Vad fick dig att må bra 2008?
Chris, barnen, MK, hemmet.

25. Vilken kändis var du mest sugen på?
Elvis

26. De bästa nya människorna du träffade?
 Jättemånga genom mitt jobb som konsult. Bland annat Frida. Love you.
Hittade Yvonne igen. Och Linda mina konsulter.
Det har varit skitkul. Har aldrig haft så mycket vänner som nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback