Årssumering...

2008-12-14
Söndag
----------------------------

JANUARI


Vi slet som djur för att få Chris lägenhet i Backa klart.
Jag knäckte ryggen men det blev fint!


Jag fyllde i mina gamla taueringar och gjorde nya i svanken.


----------------------------------------------------------------------------------------------------

FEBRUARI


Fick ett infall med syster att vi skulle pierca oss i läppen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

MARS


Vi förlovade oss 1 mars

Samma dag som vi flyttade in i vårat hus




Mer tatueringar.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

APRIL


Ännu fler...


Vi fick en trevlig överraskning när våren kom. Två vackra träd utanför vårat hus blommade och det var vackert som i en saga. :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------
MAJ


Sofia fyllde 10


Äntligen dags för picknick!


Vi började planera vårat bröllop

------------------------------------------------------------------------------

JUNI


Bröllopsplanering...


bröllopsplanering...


bröllopsplanering...






Midsommar i Mellerud


Chris fixade nya brills
-------------------------------------------------------------------------------------------

JULI


5 juli åkte barnen till mamma i Lappland


Planering...


Planering...
Crazy tider... hur orkade vi???


Vi åkte till Tyskland och köpte öl, sprit och vin

24:e juli registerade jag mej som hudvårdskonsult.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

AUGUSTI


Jag fick min prins.
2 augusti






Sen kom alla varor


... och då blev jag hudvårdskonsult på allvar
--------------------------------------------------------------------------------------------------

SEPTEMBER




Seminarium

---------------------------------------------------------------------------------------------------

OKTOBER




Jag blev "turbostar" eftersom jag sålt mest i min unit och fick gå på fantastisk extrautbildning på Radison Hotel

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

NOVEMBER


Halloweenfest


Jag fyllde 34

--------------------------------------------------------------------------------------------------

DECEMBER


Jag registerade två konsulter. :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------

GOD GUL OCH GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback