Oj oj...

Det e jobbigt att va sjuk... Ingen energi alls och kidsen ska i säng snart...

Jag ska va på utbildning hela lördag och söndag också... Måste vara frisk då!
Jag vill jag vill jag vill!

Den här veckan har Chris varit i Sthm som nu alla vet.
Jag har inte kunnat boka några klasser eftersom jag har barnen hela veckan.
Men det har varit bra. Jag har fått lite tid för mej själv och mina fina barn. :)
Jag har dock inte slösat bort någon hudvårdskonsult - tid... Jag har pluggat och läst på om hur jag ska bli bättre i min verksamhet och även lyssnat på band om bokning med kunder, kunduppföljning mm.
Snart har jag läst ut biografin "Miracles happen" också. Den har verkligen hjälpt mig att se saker på andra sätt än jag har sett dom tidigare. Mycket som jag kanske inte riktigt har förstått känns nu mer klarare. Hon var en väldigt klok liten gumma den där kvinnan :)


Ibland är det som att min hjärna inte vill fatta och jag får inte till det. Jag gör allt fel om och om igen.
Då har jag upptäckt att jag måste "lära om" min hjärna genom att läsa om hur man "gör rätt" igen och igen. Jag brukar läsa samma literatur om just det ämnet tusen gånger och gå igenom anteckningar och plugga stenhårt samma sak gång på gång. Sen har plötsligt den dumma hjärnan lärt om och jag börjar göra saker rätt.
Ibland vet man också hur man ska göra men så gör man inte det endå... utan man bara rullar på i samma gamla hjulspår... Knepigt.
Det som är min brist är att jag har dålig tålamod med mej själv. Jag vill kunna allt på en gång och tycker att jag är långsam och trög. Hahah! :D Men jag är som ett barn som man tvingar att lära att läsa. Det funkar inte förän barnet är moget. Då faller alla pusselbitarna på plats och hon börjar läsa utan svårigheter.

Barnen är i säng nu.
Jag ska krypa ner i min... IGEN.

Ha de bra!


Dumstruten Katti...

Kommentarer
Postat av: Frida

Stackars dej! Krya på dej och se till att bli ordentligt ompysslad.



Kram kram :o)



PS Du är inte dum, du har bara otur när du tänker...DS

2008-12-05 @ 11:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback