2008-02-18

Måndag

Inatt fick jag inte mycket sömn. Sara var dålig i magen och väckte mej fyra gånger!
Sista gången hon väckte mej var klockan halv fem och sedan kunde jag inte somna förän tjugo i sex och klockan ringde sex. Trött som en zombie hasade jag mej ner till jobbet och när min kollega från Vintergatan kom dit sa hon att hennes kollega var sjuk.
Eftersom Lotta i köket också var sjuk ringde jag till min kära syster och hon kom och hjälpte oss i dag. Det var jättekul! :)
Slutade klockan ett och vid halv två kom syster hem till mej.
Vi bokade tid och åkte till en piercingstudio och piercade våra underläppar! :D
Haha... Ja, jag vet... jag har nog kommit in i en 30 års kris? Eller så e det bara så att jag har upptäckt detta med bodyart och tycker att det är skitkul och fint...
Det gör ONT. Och nu läspar jag och är halvt förlamad i läppen.

När jag kom hem var jag SÅ trött. Inte mycket sömn och sen åka och pierca sig...
Kollade på två avsnitt av Grey´s Anathomy, som jag laddat ner.

Chris har varit ledig idag och Sara stannade hemma med honom. Han e helt slutkörd. :D
Han verkar mer trött av att ha haft med Sara att göra än när han jobbat 12 timmar!

Nu ska jag gå o bada... Dags o tvätta håret...
Nattis!

image643


Kommentarer
Postat av: Soili

30-årskris.. jag väntar med spänning på 40-årskrisen :)

2008-02-21 @ 11:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback