2008-07-01

Tisdag

Klockan är tio över tolv så egentligen är det den andra juli... och det betyder att det är exakt en månad kvar till bröllopet nu.
Shit.
Nu är vi uppe i 68 personer. Flera kvar som inte har svarat.

Idag har jag varit seg.
Kändes segt att vara på jobbet även fast det var en kort dag.
Vid halv ett var jag på möte inför sommaröppet och det kändes också lite sådär. Första veckan är vi bara tre med en bunt fritidsbarn. Men det kommer säkert att gå bra... I hope. Jag är larmansvarig också... med ett larm som jag inte känner till. Hjälp.
När jag kom hem var det tyst och tomt i lägenheten. Sara, Sofia och Chris var och träffade hans ex och hennes häst.
Barnen var i himlen. :) Sara berättade mycket om hästen vid läggdags.









Se fler bilder på
Flickir

Jag gjorde mej några mackor och lite omelett och sedan gick jag och la mej.
Sov till sex och då dundrar Sara in, jätteledsen för hon hade fått säkerhetsbältet i ansiktet och en bula.
Sofia sprang iväg till kompisarna och efter en stund drog även Sara.
Chris somnade som en stock.
Vid åtta ville jag att Sara skulle komma in och bada men det ville hon inte alls. Hon skulle sova hos Tea tyckte hon men det fick hon inte för mej. Jag såg på henne att hon var alldeles för trött.
Hon vägrade gå med mej och då hotade jag med att hon inte skulle få åka till sin mormor och går min väg vilket resulterar i att hon blir helt skogstokig och börjar dra i mej.
Jag fortsätter bara att gå och då hoppar hon på mej och börjar bita i min tröja! Det blev ett litet hål i den och jag blev jätteledsen och började gråta och då började hon också gråta.
Sen var hon som ett ljus och badade snällt och lyssnade på allt jag sa, men hon var väldigt ångerfull och grät flera gånger och sa att hon ångrade sej och inte visste varför hon hade gjort så.
Hon kopplar ju inte att man tappar tålamodet och kan göra knasiga saker när man är trött... För hon var inte alls trött, enligt henne själv...

När båda barnen var badade och i sängen gjorde jag lite mat till mej och Chris och väckte honom.
Gjorde spagetti och köttfärs och arabisk sallad med perilja, pressad citron, vitlök, salt och olivolja. Jättegott.

Sen sent på kvällen poserade jag med min söndriga tröja...



Tröjan är från HM. Nu med hål... Jättetrendigt.
Skärpet e från Tradera
Kjolen har jag fått av fd. pojkvännens mamma.
(Hon smalar på allt och fick begagnade saker och kläder av andra som visste vilken samlare hon är)
Skorna - Skopunkten



Det här inlägget tog väldigt lång tid att skriva... Jag har mest såsat och gjort annat...
Klockan är nämligen två på natten nu..
Jag har rullat upp håret i små knutar. Få se hur det blir tills i morgon. :)
Borde sova... eller?? :D
Gonatt.


Kommentarer
Postat av: heidi

nu blev jag lite osäker, ni räknar väl med att fred kommer? vill bara vara på den säkra sidan. :) PUSS min fina fina syster!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback