2008-07-05

Lördag

Har varit helt galet trött. Vet inte vad det är... Om det är att det var sista veckan på jobbet och att man har trappat ner regält även om jag ska jobba på sommaröppet... men det är ju inte på samma ställe. Sedan har det det var sååå varmt! 
Att man vet att barnen skulle iväg till mamma har också varit en nedräkning... Det är så skönt att få vara barnfri, men när vi väl stod där och vinkade av dom så grät jag som en gris över att jag inte ska få träffa dom på två hela veckor...

Igår pallrade vi iallafall oss iväg till Jonsered och badade. Det var väldigt varmt och skönt men ibland så blåste det riktigt kallt...





Jag vill också ha sånna lår som hon... men om det krävs att skutta runt, högt och lågt som hon gör dom timmarna som hon är vaken tror jag att jag ångrar mej faktiskt...



Sofia



Trött...

Idag vaknade vi vid nio. Jag packade det sista för barnen och vi åt lite frukost.
Det var väldigt svårt att vänta på att klockan skulle bli tolv men till slut blev den det. Sara var väldigt spänd. Sofia med men på ett mer behärskat sätt. Sara såg mest rädd och förvirrad ut hela tiden. :) Fan va gulliga ungar jag har!



Sara var väldigt orolig att hon inte skulle få ta med sig sin jättebjörn... men efter lite röntgen fick den följa med till hennes lycka.  :)





Sara och älsklingsnallen.

När vi kom till flygplatsen var flyget försenat i en och en halv timme...
Antiklimax när dom har väntat så länge och sedan får de inte åka iväg...
Vi lekte lite utanför i en liten tråkig lekpark och köpte lite godis och tidning men det var mycket svårt att sitta still och vänta...
Men så äntligen blev klockan två och då fick dom gå ombord...



En farbror kom och hämtade dom och en annan lite kille som skulle åka ensam och off they went...

Jag och Chris åkte hem och hämtade kameran och sedan åkte vi iväg till Jonsered och fotade.
Vi åt god kyckling också på restaurangen där. Mycket gott.



Idag har jag en topp på mej från HM.
Kjolen har jag köpt på Tradera och sprättat bort en stor volang som var fastsydd längst ner.
Skorna köpte jag också på Tradera. Märke: Vagabond



Nu ska jag och Chris åka ner med bussen till Soili.
Vi ska dricka lite vin igen... :) Måste gå och klä på mej...
Ha en fantastisk lördag.




Kommentarer
Postat av: heidi

oj vad lika sofia och chris är!! :D

Postat av: Maria

jättesnygg outfit.. idag igen :D

skorna såg verkligen snygga ut.

hoppas du haft en skön kväll !



kram

2008-07-05 @ 22:51:52
URL: http://mijamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback