2008-07-12

Lördag

Idag vaknade vi klockan tolv. Eller jag då...
Chris var uppe klockan sex och iväg och arbetade till klockan nio men han låg bredvid mej när jag vaknade. :)
Jag hade inte märkt nånting. Men jag hade tydligen varit arg på hans väckarklocka i morse... men det kommer jag inte ihåg. :D
Idag fick jag trevliga veckan... äntligen. PMS:en var inte nådig den här gången.

Klockan fem var vi bjudna på middag hemma hos Chris mamma och pappa.
Det var mycket trevligt.





Chris fotograferade sin mammas alla blommor och sedan fick vi faktiskt se älg. Mamma älg med två kalvar. Det var mycket spännande. Dom gick i lugnan ro precis utanför deras tomt.



Idag hade jag min rock på mej som jag köpte i förrgår. Den är så fiin!





 

Hela dagens outfit är faktiskt inhandlad på HM.
Skorna är från Skopunkten
Blusen köpte jag för ca. ett år sedan.
Pennkjolen är ganska ny.

Nu är det natten. Klockan är tolv men jag är inte det minnsta trött... så klart när jag sovit till klockan tolv...
Chris sover som en stock. Han var jättetrött stackaren...
Imorgon tänkte vi ta och ringa snubben med bilen och se om vi kanske kan få komma och titta på den. :)
Hoppas att han är hemma och att det går bra. 

Nu regnar det ute igen...
Jag ska nog surfa runt lite. Gonatt.



Kommentarer
Postat av: Maria

Åh du har alltid så fina kläder :D

rocken var ju superfin! Hela outfiten var super :D



Här har vi sol så jag ska nog dra på mig en tubtopp och gå ut och gå såhär på morgonkvisten, kan behövas efter all kladdkaka jag åt igår ;)



hoppas du har en underbar dag!



Kram

Postat av: heidi

åh du är så himla snygg! puss på dej syrran!

2008-07-13 @ 13:33:22
URL: http://bedroomdancing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback