2008-07-12

Fredag

Idag började jag klockan tio och slutade sent.
Det gick bra på jobbet men jag har inte ångrat mej. Vill INTE jobba med stora barn. Never.
När jag kom hem var jag trött. Jag satt och spelade på datorn hur länge som hellst. Orkade inte nått annat.
Chris kom hem vid åtta och sedan åkte vi på bio. Vi såg vi Sex and the city the movie. Den var jättebra!
Min fantastiska blivande make älskar Sex and the city och har följt serien förevigt. (Jag vet - bögvarning men jag lovar... det är han inte... ;)
Med andra ord ville han se filmen lika mycket som jag.
När vi kom hem gick han ut på internet, luskade lite, vände sin laptop mot mej och sa:
Jag visste väl att det skulle finnas en sån sida på riktigt eftersom dom marknasförde den så hårt i filmen:

http://www.carriebradshaw.com/index.html



Han är briljant.
That´s why I love him!



Nu är det läggdax. Nattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback