2008-07-15

Tisdag

Nu återstår tre arbetsdagar...
Jeeej! Hoppas att dom går fort.
Idag slutade jag klockan ett och det var himla skönt.
Jag låg och slappade i sängen i två timmar och sappade och kollade på Oprah och annat.
Sedan ringde dom vid halv tre från Smycka och sa att ringen hade kommit.
Jag var verkligen orolig att den inte skulle passa den här gången igen men den var okej... Inte helt perfekt passform men det får duga.
Jag har faktiskt varit lite duktig också och städat, röjt och dammsugit... Det är mycket kvar dock...
Chris kom hem vid halv fem och det tog en evighet innan jag var klar tyckte han och innan vi kom iväg till Allum.





När vi hade hämtat ringen gick vi runt och kollade i affärerna.
Vi försökte hitta en keps till Chris men det fanns ingen som passade. Dom som var snygga passade inte hans huvud. :(
Vi fick köpt en skitsnygg kortärmad, röd-vit rutig skjorta till honom iallafall och jättesnygga rutiga byxor på Carlings!
Jag köpte mej en rödvit rutig kjol från Gina Tricot... Nu kan vi matcha... ;) Haha, nästan iallafall.. Det var lite för olika färgnyanser för det tyvärr... eller som tur är kanske man ska säga.



Idag har jag på mej byxor och topp från HM
Skor från Din sko
Väska från Åhlens
Vintage ärvd kofta
Armband från Ur och Penn, köpta förra året



När vi kom hem värmde jag på mat som jag hade med mej från jobbet. Det blev väldigt mycket över så jag tog med mej lite hem och det var ju tur för Chris tyckte fisken var jättegod.



Nu är det dags att städa lite till... Måste vara klar innan barnen kommer och brötar här igen. Då är det bara att hålla efter dom sedan... Ska ha dom en vecka nu min första semestervecka, sedan ska dom vara hos sin pappa.
Och när dom ska till sin pappa så är det bara en vecka kvar sen till bröllopet och då hinner vi verkligen inte med någon storstädning för då är det väldigt mycket annat att så i...
Herre Guuud! Bara två och en halv vecka kvar tills vi gifter oss! Helt sjuuukt!



Cleaning time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback