2008-07-16

Onsdag

Idag när klockan ringde tjugo över nio fattade jag verkligen ingenting.
Jag var helt borta och först förstod jag inte ens var jag var. Sedan när jag hade fattat att jag lixom var i mitt egna sovrum så fick jag för mej att jag hade försovit mej. Jag snurrade runt sängen som en yr höna och undrade varför dom inte hade ringt men sen kom jag tillbaka till verkligheten igen.
Väl på jobbet var det skön stämning idag.
Efter jobbet hade en av sommarkollegorna en genomgång av produkter som hon sålde.
Jag har haft produkterna innan och dom är superbra!
Är lite sugen på att börja arbeta med det vid sidan av... Ska med henne på måndag på ett möte.



Här har jag satt upp håret - redo att börja prova produkterna.
Se mitt finger... Ingen förlovningsring...
Ojoj.. Har vi kanske ställt in bröllopet???
Nej då... Hahah, det har vi inte. Men vi har lämnat in dom på uppolering så att de ska lysa och gnistra lika fint som den nya fina vigselringen. Känns tomt utan den... :(

När jag kom hem kom min vän Peter och hans son och flickvän på besök.
Det var trevligt. Vi drack lite te och tjötade.
Peter fick en kavaj och byxor som jag beställt på tradera åt Chris men som var för små.
Dom passade perfekt åt honom, både kavajen och byxorna, men han ska ha kavajen på bröllopet och ha svarta byxor till.
Dom skulle skaffa en svart skjorta och så fick han låna en vit tunn slips av Chris som han skulle ha till hela outfitten.
Mycket snyggt.

Det är så fint här nu!
Vi städade bra igår. Fasen va det är trevligt att komma hem när det är fint...




Min älskling har skaffat sig en egen blogg. :)
Check it out:
http://onemountainsplace.wordpress.com/

Och så glömde jag att posta läkarintyget till försäkringskassan idag... Jag fick 6000 kronor mindre i lön förra månaden eftersom jag var hemma med Sara när hon hade vattkoppor.
MÅSTE posta det imorgon... Förra månaden var inte så rolig med sextusen mindre men nu passar det ju perfekt till bröllopet att ha lite extra... Allt har en mening...



Nu är det dax att fixa matsäck. Imorgon ska vi åka till Slottskogen med barnen...
Nattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback