2008-07-20

Söndag

Paniikki.
Nu börjar man känna av nerverna.
Största bekymret är lokalen. Vi blev ju lite fler än räknat.. Kommer vi att få plats allihop??

Haha.. sa det att vi får göra upp ett system... "Ni 20 får stå här och röka... vääääldigt länge. Och sen byter vi... nu e det eran tur och röka... Vadå? Röker inte du?? Du röker visst!"
Om det inte tillkommer någon mer nu så blir vi 85 personer. 70 vuxna och 15 barn.


Igår hämtade vi mina kids från flyget. Dom har varit hos mamma i 2 veckor. Å va skönt kände man när de var borta men sen när dom väl var hemma kunde jag inte sluta krama dom. Dom e så gulliga!!
Solen hade lyst på dom också för dom var alldeles bruna båda två och hade ränder efter baddräkterna.





Idag vill dom åka och bada... Får väl pallra mej iväg sen. Moa skulle ju åka till sin morbror endå.
Chris åkte på att jobba... igen, på en helg som han egentligen ska va ledig på. *sur* Trist. Jäkla slavjobb... :(

Nu ska jag gå och koka lite kaffe... för barnens pappa och hans sambo ska komma upp på lite fika om en kvart.
Och så måste jag packa lite badkläder och barnens snygga snorklar och cyklop som dom har fått av min mamma.. :D



Skriver kanske lite senare...
Hej hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Det räcker ju inte att man får plats, lokalen måste även vara tillåten för det antalet gäster också. Kom ihåg att kolla det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback