2008-07-25

Fredag

Igår kväll fick vi nyklarna till lokalen...
Idag ska vi nog gå bort och kika lite närmare på hur det ser ut.

Och idag träffade vi kantor Siri och hon var trevlig. Ser ut som att det blir lite Elvis musik inflikt någonstans. :) *glad*
Jag och Chris var inte överrens om psalmerna så vi tog en som jag gillade och en som han tyckte om.
Det blir jättebra det här.


Jag och Sara stitter och väntar på att vaktmästaren kommer och öppnar kyrkan.



Idag är det Chris sista arbetsdag. Sedan har han tre lååååånga semester veckor framför sig. Han har redan haft en semestervecka som han tog ut vecka 27.

Och så i kväll kommer älskade syster. :)
Jag ska hämta henne vid tio tror jag det var...från tågstationen. Det ger sej, hon skulle ringa.

Idag vill jag ha lite vin... Känns som att jag skulle behöva ha det för att lugna nerverna lite...
Jag har en del framför mej att göra...

Bränna ner musiken
Göra nagelförlängning den 30:e
Göra inköpslista tillsammans med syster och hennes boyfriend.
Inhandla allt
Åka till Tyskland och handla sprit och öl
Göra kyrkprogram
Öva på brudvalsen
Stryka och ev. sy in bröllopsklänningern
Sy en underkjol till Heidi
Köpa eller sy kjolar till barnen.

Skriver mer senare...
Nu måste jag byta kläder... svettas bort!
Tropisk värme!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback