Sena kvällen, torsdag.

Letade som en tok efter en bollero eller en kort kofta, alternativt kort kavaj, men hittade ingen i Allum.
Hann iofs inte till alla butiker men jag tippar nog mer på stan imorron...



Tröttis...

Våra ringar var iallafall jättefina och polerade. Nu ligger dom i säkert förvar här hemma.
Vi köpte tre olika vita skärp till Chris också. Få se vilken det blir.
Han är så trött så han deckade som en gris, som vanligt PÅ överkastet. Sen får jag gå och dra i honom och säga till honom att han ska lägga sej under täcket och så blir han grinig för han e nån annan stans i drömmarnas värld... :D

Idag hade Chris sin fina rutiga skjorta på sej som vi köpte på Carlings i går eller förrgår eller när det nu var...
Han får bli dagens mannekäng för idag var jag en riktig lump. Drog på mej bekväma byxor och en stor tröja. Gummistövlar har jag gått i också hela dagen som en sann pedagog.
Lånade till o med en regnjacka med skolans namn på ryggen som jag rantade runt hela Slottskogen med.





Det är så fiiint nu i vårat hem! Jag tycker att det är roligt att pyssla och fixa.
Har blitt värsta städerskan.
Så nu tänkte jag faktiskt gå och hänga upp en tvätt...
Gonatt  på er alla.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback