Shit pomfritt va varmt.

Idag är det verkligen galet varmt!
Need AC! Äger inte enns nån vanlig fläkt men jag funderar faktiskt på att köpa en...
Idag tog vi vårat pick och pack och och drog till Smörvattnet och badade.
Först tog vi en sväng till Ica och handlade lite kyckling och pommespinnes och saft så att vi kunde ha lite picknick på stranden.
Kassörskan tyckte att jag hade fina tatueringar och undrade var jag hade gjort dom nån stans, så jag gav henne adressen hit till min blogg och sa att jag har länkat till min tatuerare Jimmy här.
Han finns under "mina länkar till höger --->
Annars kan jag ju faktiskt länka till honnom direkt.... Tryck bara
HÄR så kommer du till hans sida. :)
På sidan 2 i hans galleri finns det en bild på min skorpion och på sidan 3 är det bilder på mina armar.
HÄR kan du se alla mina tatueringar förutom cupcaken och stjärnorna och döskallefjärilen men dom finns i Jimmys galleri eller här.

På stranden var det trevligt... till en början.
Sedan blev min syster hungrig och tog fram kycklingen och pommespinnarna.
Hon tyckte det var väldigt mumsigt... och det tyckte även alla getingarna.
Det känns som att jag har sprungit ett maraton. Det var getingar ÖVERALLT! Fan va obehagligt.
Till slut stod jag inte ut. Jag tvingade alla att packa ihop sina saker och vi fick åka därifrån...


På väg hem...

Jag badade dock en gång... Det tog sin lilla tid att doppa hela sej. Badkruka nummer ett är jag... Jag erkänner. Men när en geting kom och surrade runt mej så var jag tvungen att hoppa i och doppa hela mej...

SMS:ade mamma också och frågade om hon kunde fixa Heidis hår.
Hon har en jätteutväxt och det behövs färgas och sedan ska hon ha en 50 tals frilla med.
Mamma sa att det kunde hon göra. Det känns ju bra. :)


Heidis utväxt.

Hoppas att hon hittar sin klänning nu också kära syster...
Hon var nämligen helt säker på att klänningen var här i Gbg hos sin mamma på hennes vind. Men när jag och hon var och rotade där i morse fanns den inte där.
Vad gör vi om hon inte hittar den??
Det var en perfekt färg på den också för den var rosa så det hade passat bra in i bröllopstemat.
Om hon ska låna nått av mej så har jag inget rosa...
Vi får väl ut på klänningsjakt helt enkelt annars... Jättekäckt i sista sekund... :S

Chris är på Iron Maden. Fick ett MMS där han skrev: Nu drar det snart igång. :)



Dax att dricka lite kaffe tror jag...
Ha en trevlig kväll.


Badkruka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback