Söndagen...

... som känns som en måndag... eftersom Chris har arbetat.
Jag och Sara och Sofia var i Lerum och badade i Lerumspalatset. Nu är jag trött.. :)
Men det var trevligt. Alla stirrade som vanligt... man är så van själv vid sina tatueringar så man tänker inte på det. Men det gör ju alla andra...
Vi hade kul iallafall. Innan vi skulle åka hem tog vi oss en glass och Sara och Sofia skulle bestämt ha ett rån med tre kulor i. Den lilla tonåringen som stod i kassan fattade väl förståss inte att man kan göra tre badbollsstora kulor i ett rån så glassarna blev gigantiska och Sara tappade först sin i marken och detsamma gjorde Sofia fem minuter senare...

Sen åkte vi hem och gjorde mat.
Och så var det plötsligt kvällen och så kom Chris hem. Dagen gick snabbt.
Vi gick bort till lokalen och kikade och det får gå, om vi inte får en annan lokal i Jonsered, ska kolla upp det imorgon. Vi är ju rätt sent ute med att hitta ny lokal nu... Och jag skiter i om den inte är tillåten för det antalet gäster som kommer. Dom som tycker att det är fy skam får stå utanför... Vad ska jag göra?
Jag vet. Jag får skylla på mej själv... härdanefter.
Jag ska inte skylla på min blivande make mer, för han har fått höra det här några gånger, men jag ville inte ha nått stort bröllop... Blir mongo av all stressen. Tycker att det är jobbigt när folk är missnöjda och tycker att allt var dåligt planerat.
Men jag får se det positivt, som Chris säger... Det är ju bara trevliga människor som kommer och dom är väl glada endå... Dom får ta det som det är.
Men den stackaren vet inte hur min släkt är... Hahah!

Såå... låt oss se det från den ljusa sidan... Vad är det som är + med lokalen?
1. Det finns ett övernattningsrum på undervåningen och dit kan man bära en tv och dvd till barnen.
Utanför där finns också stora utrymmen som man kan hitta på stationer eller lekhörnor till barnen.
2. Det finns en liten hall och några rum och utrymmen utanför själva lokalen på övervåningen. Vi får sprida ut oss helt enkelt...
3. I värsta fall får vi skaffa ett partytält som vi ställer upp utanför så kan några husera lite i den ibland.

Min älskade syster har lovat att hon och hennes Fred (uttalas som i "fred på jorden" inte som Fredd) ska ta hand om matbiten. Så om ni alla spyr eller får matförgiftning hänvisar jag klagomålen till dom... ;)
Mamma har också lovat att hjälpa till med matbiten. Chris ska fråga hans mamma också ifall hon har lust att vara lite undanröjare och framplockare.


syster

Nu ska jag gå och pussa på min älskling. Han är så fiiiin! Jag är så kär. :)
Sen ska jag ta mej en dusch... Känns som att kloret från vattnet i badhuset är kvar på kroppen...

Det ska nog bli bra det här endå... Jag ska försöka stressa ner lite. :S
Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback