Tisdag kväll.

Jag pratade med Jussi min vän över MSN och vi bestämde oss för att ta en promenad ner till Allum. Kaffet var slut, såsom mjölken. Tänkte att vi kunde gå ner och åka bussen upp.
Sara och Sofia gnällde såklart. Dom gillar verrkligen inte att gå.
Sara sa att hon hade ont i magen och hon orkade inte och hon ville inte och det var långt o bla bla bla...
Men sedan när hon såg centrum så var hon plötsligt jätte allert och började springa och tyckte vi var långsamma... :S
Vi köpte kaffe och mjölk och sedan tog vi kaffe och glass på kafét där uppe... Heter den "Eat"? Jag tror det...


Jussi

Efter at vi hade fikat tog vi bussen upp hem igen och vi ringde till Chris och frågade om han ville gå med oss på bio.
Det ville han och beställde fyra biljetter till Kungfu Panda.
Den var faktiskt okej. Trodde att det skulle vara helt urkass. Stundtals var den riktigt rolig.



Tre tokstållar utanför Bergakungen



Chris lämnade sin kamera på jobbet idag eftersom han skulle på bio så därför blir det ingen bild på dagens outfit.
Jag hade iallafall på mej mitt nya pinup skärp.
Det e skitfräck. :)



Nu ska jag gå och läsa andras bloggar...
Imorgon har vi inga speciella planer. I övermorgon blir det att träffa prästen... Fredag kantorn.
Fredag kommer även syster... fast på kvällen.
Ha det fint!

Kram kram


11 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback