Utmanad...

Utmaningen!

Jag har blivit utmanad av
Mijamaria

Tre saker jag gör när jag vaknar: Om d e semester eller helg ligger jag kvar, annars sitter jag på sängkanten och önskar det var helg, sen går jag på dass och sen kokar jag kaffe
Tre saker jag måste ha under dagen: Kaffe, kaffe och kaffe
Tre personlighetsdrag på mig: Annurlunda, kreativ och spontan
Tre saker jag gärna ägnar mig åt: datorn, gosa och shopping.
Tre saker jag är rädd för: Getingar, galningar, att det ska hända mina barn någonting
Något jag drömmer om: Att få förbli så här lycklig som jag är just nu förevigt, eget hus och unlimited shopping ;) (den sista lät bra... jag snor den... ;)
Tre personer jag utmanar: Heidi, Chris... det blev bara två... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback