2008-06-01

Söndag

Hello... fattar ni? Det e redan juni... Helt galet. Sen är det Juli och så gifter vi oss i början av augusti.
Bara två månader kvar!
Tiden rusar i väg... Hur ska man hinna??

Idag har jag ägnat mig åt att vara mannekäng. Jag har satt ut massa kläder på Tradera som jag ska sälja.
http://www.tradera.com/
Mitt alias är kattitingeling...  (vad annars? :)

 

Mannekängen Katti.

Vi tog en sväng bort till Kåsjön också och badade med Sara och Sofia.
Sedan var vi på Ikea och handlade gardiner och stänger och en vägghylla till Moa.

Den här helgen har både jag och Chris varit helt döda.
Skittrötta båda två...
Nu har vi verkligen haft barnen väldigt länge känns det som.
Först var det min vecka, sedan ville Adam byta men då blev Sara sjuk så jag var hemma med henne hela veckan och hämtade Sofia tidigare från skolan varje dag. 
Och nu är det våran vecka igen efter som vi hade bytt...

Efter Ikea åkte vi en sväng bort till Soili och kollade hur hon hade fått det. Hon och Henrik har flyttat till Galoppvägen från Oluff Nilssons. Det var jättefint! Mycket bättre än den andra lägenheten.
Massa garderober i hallen. Nya tapeter hade hon fått i kök och hall och nya golv i vissa rum. Planlösningen är också mycket bättre och köket var mycket bättre än innan.
Bra val! :)

När vi kom hem satte vi upp Moas gardiner och även gardiner i Saras rum.
Det blev jättefint.

Imorgon ska jag på hårkonsutation på Bellbox i Allum.
Det känns spännande.
Jag har skrivit ut tre sidor med förslag på hur jag vill ha mitt hår.
Hittade ännu mer bilder på nätet på fina uppsättningar.



  

Jag har också googlat efter muffinsrecept med glasyr på.
Tänkte att jag skulle ge mej på att baka cupcakes till bröllopet. För vad passar inte bättre?? :D
Ska köra lite testomgångar här framöver så får vi se om det blir nått av det.
Eller så köper jag färdiga muffins och fixar bara glasyren själv... ja... bakning är inte min starka sida, men om man ska va en riktig 50´s girl så ska man väl lära sej att baka cupcakes eller?? ;)



Nu e det dax för lite kaffe och slappa framför TV:n.
Gonatt på er allihop.



Kommentarer
Postat av: heidi

åh! cupcakes! om jag får, så vill jag gärna hjälpa till att baka... :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback