2008-06-07

Lördag

Idag vaknade vi rätt sent.
Sara och Tea sov till halv nio. Gött!
Redan tidigt skulle alla ungar åka och bada och till slut blev det så att både Sara och Sofia följde med Tea och Lollos  föräldrar och badade.
Jag och Chris åkte till Partille centrum och handlade huvudverkstabletter till Moa som hade värsta mensvärken och sedan gick vi till Glasögoncentrum och fixade nya brillor till Chris.
Ååå! Han blev så fiiin. :)



I love.

När vi fixat glasögonen så åkte vi till stan och köpte kartong till inbjudningskorten och kuvert.
Därefter åkte vi till Remans högtidskläder och köpte en slöja till mej.
Sedan åkte vi runt i olika affärer efter svartvita myggjagare till Chris men icke... Det finns inte att finna.
Har kollat på nätet och det finns att beställa från USA.
Vi var på Shock och också kollade efter sånna skor men där fanns inga heller. Det fanns sånna liknande Dr Martins med värsta sulan och stålhätta men dom såg ju helt bisarra ut!...
Jag hittade mej dock en bikini... och den kostade 600 spänn. Inte alls nått vi skulle köpa men jag blev helt kär!
Kunde fan inte motstå!
Den är så jäääävla cool! Det stod Kati all over it.... ;)



När vi kom hem åt vi pizza och sedan var det bad igen.
Vi hann bara till stranden innan våran bilreparatör ringde och sa att vi kunde hämta bilen så det var bara till att åka iväg och hämta den. Heidi och hennes kompis Rebecka var där som tur var så vi lämnade kidsen till henne och Tea och Lollos mamma.
Nu har vi kommit hem från stranden. Idag badade jag inte. Tyckte det blåste för mycket. Ska  väl sätta mej och göra inbjudningskort. Få se om färgen i skrivaren räcker...

Nu har jag beställt tårttopping oxå...
Det blev bruden som fiskade brudgummen. Jag beställde också muffinsformar och en sprits med "spritstyllar" (topparna som gör själva formen på kristyren) för mina sånna tyllar är borta... försvann med flytten... :(



Jahapp... Det kalaset gick på 900 kronor.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback