2008-06-11

Onsdag

Igår var jag så trött så jag höll på att dö.
När jag kom hem orkade jag inte göra nått. La mej bara i sängen och låg.
Innan det var vi dock i Allum och vi beställde ring!
Jättefiiin. :) *glad*



Stenen sitter på ena kanten vilket gör att den lägger sej över båda ringarna. Det blev jättefint. :)

Nu är allt ordnat fröutom musiken.
Tårtan ska beställas den 28:e och då ska vi gå på "provsmakning" :) Det ska bli intressant.
Maten köper vi och lagar själva.
Det blir Barbeque. Lite kött och smått o gott och sallader.
Heidi ska också göra cupckes. Dom smakar ljuvligt. Går inte att motstå. Muffinsformarna kom igår tillsammans med  caketoppersen och spritsen och inga delar på spritsen passade ihop... *sur* Får köpa en billig en på Ica eller nått...
Mina sexiga bautaunderkläder har kommit. Finnes att hämta ut på posten. Skulle göra det idag... och så hade jag glömt legget... :(
Chris skor är även på väg, fick vi ett mail om idag... :)
Inbjudningskorten börjar bli färdiga också... Det tar sin lilla tid dock.
Mycket klistrande och klippande... Göra små rosetter, fixa med adresserna...



Imorgon är det skolavslutning för Sara och Sofia.
Jag har tagit ledigt och ska vara med på förmiddagen.
Chris är ledig hela dagen. *avis* Men han ska upp tidigt som mej och vara med på avslutning.
Sen ska han iväg på avslutning för sin egna dotter vid tolv.
Imorgon får han sina glasögon också. :) Spännande.

Nu är det nog dax att sussa lite... Chris sover redan.
Gonatt!




Kommentarer
Postat av: DevilDoll

Gud vad roligt det är att läsa om era förberedelser, det verkar som att ni kommer få världens coolaste bröllop ever! Nästan så man blir lite avundsjuk... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback