2008-06-14

Lördag

Idag ska vi åka till Kinnekulle och Läckö har vi tänkt. :)
Ska bli kul. Läckö slott e ju helt fantastiskt vackert.
I Kinnekulle finns massor att se. :)

Nackspärren är inte över men jag e ju den envisa finnen jag är och vägrara att låta det hindra mej.
Vi ska fan åka endå! :D
Nu har jag gjort en söt liten... njah, en flyttlåda är ju knappast söt, men jag har ju iallafall gjort en Bröllopslåda för att hålla ordning på alla saker till bröllopet.

  

Den fylls på hela tiden. :)



Min älskling äter nyttig frukost.
Han ska gå ner i vikt inför bröllopet. :)
Nu blir det inga muffinsar på ett tag... Men Heidi ska ju åka hem på tisdag och då blir det inga muffinsar endå... Jag e värdelös på att baka.

Nu ska jag nog gå och börja fixa picknick så att vi kan ha det lite mysigt på våran tripp.
Det får bli en nyttig picknick :) Rågbröd och mycket frukt.
Hoppas det blir trevligt väder.



Lovar att inte baka bullar... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback