50´s wedding plans...

Kvarstår att göra inför bröllopet:

 * 50 talsmusik.
(Nån som vet nått bra band, bra 50 tals musik?)



* Ringa kantorn "Siri"
(Hoppas vi får spela Elvis när vi går ut från kyrkan... :)



* Träffa prästen för genomgång av vigseln den 24:e juli klockan 9.30-10.30

* Hitta på något bra program till festen. Lekar?
(Någon som har några bra förslag?)

* Gå på tårtprovsmakning den 28:e juni mellan 10-12, göra beställning.



* Förbereda för byte av mina id handlingar. Jag ska heta Enberg. :)

* Hämta vigselringarna



* Göra inköpslista



* Inhandla vad som står på inköpslistan

* Inhandla sprit, öl, vin.
(Nån som ska åka till tyskland snart???)



* Kontakta bröllopsfotograf (Chris vän Jonas) och gå igenom detaljer och åka runt och visa platser där vi önskar bli fotograferade.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Råkade hamna på din sida och såg att du ska ha 50's bröllop! Skoj! Det ska jag och min sambo också ha, fast nästa år ;)



Verkar vara lite populärt i dessa dagar, har sett endel som ska ha det! Lycka till!

Postat av: DevilDoll

Mitt tips på musik är att kanske försöka hitta en del instrumentalt i surfstilen, det är grymt skönt att ha som bakrund under t ex middag eller whatever (tips på band: The Diamondheads och The Tornadoes).

Annars måste ju livemusik vara det allra roligaste så klart...

2008-06-18 @ 13:17:50
URL: http://devildoll666.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback