2008-06-17

Tisdag

Skrev till dom på blogg.se och klagade över att menyn på sidan hamnade längst ner och bytte design men dom fixade det på en gång, så jag bytte tillbaka. :)
Idag var det en lugn och behaglig dag på jobbet igen.
Jag satt och lekte med duplo och sex ungar i säkert en halvtimme UTAN att det blev bråk eller tjafs. Kan ni tänka er? Vilken skillnad på barngruppen nu när det speciella barnet är borta.
Det är så skönt.

Sofia är förkrossad. Kompisen ska sova över hos en annan och då är plötsligt livet fruktansvärt.
Hon grät stora krokodiltårar i säkert tre kvart och jag fick försöka trösta och krama.
Hon var nog också väldigt trött för nu har hon slocknat som en stock.
Den lilla sover också så sött med underarmen uppåt, lutandes mot väggen. :D



Lilla Sara.

Dom e verkligen svarta nu! Så fort solen tittar fram så blir dom kålsvarta!



Sofia på skolavslutningen.

Inbjudningskorten gick inte iväg idag heller... Chris glömde. :(
Nya tag imorron. För då MÅSTE dom iväg.
Nu ska jag nog gå och värma den där soppan som jag skrev om i föregående inlägg..
Krameli kram.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fast när jag går in på ett enskilt inlägg så hamnar din högra meny längst ner.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback