2008-06-18

Onsdag

Snart är det midsommar. Då ska vi åka till Mellerud igen. Ska bli så kul.
Mycket mygg och knott dock men det e så roligt där. Min släkt e skitskojiga att umgås med. Mycket humor, avslappnad stämning, god mat, öl eller vin för mej... :) Roliga lekar och tävlingar som tex. pilkastning, kubb och roddtävling.
Sen på kvällen blir det bad i sjön och bastubad som sej bör när man e finne (?)

Idag var dotter nummer ett på lite bättre humör. Inte lika förtvivlad. Hon nämnde att hon hade varit ledsen och frågade om hon hade gråtit hela natten (?)
Jahaa... Nu fattar jag mitt i skrivandets stund. Hon vaknade på natten och hade ont i magen och var ledsen. Jag låg hos henne en liten stund tills hon somnade.

Sa till Chris säker tjugofem gånger att han skulle ta med sej lådan med inbjudningskorten.
Han tog med sej den iallafall... ;)

Idag börjar jag jobba klockan nio. Nine to five...what a way to make a living...
Workin' nine to five, for service and devotion
You would think that I would deserve a fair promotion.

Nu e det dax att ta på sej lite kläder och göra sej en kopp kaffe.

Gomorron!







Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja tips och råd är alltid välkomna ;) Har väl rätt bra för mig hur vi ska ha det sådär, men lite vart man kanske hittar lite roligt "lull-lull" ;)

Letar efter några roliga inbjudingskort, tror jag har hittat lite prickiga ark på Panduro, så det kan nog bli lite skoj! Grattis till er med förresten! det är ju inte långt kvar??

Postat av: Jenny

Hej igen! Va roligt vårat tema är svart vitt och rosa ;) Ska vara mest svart & Vitt med lite rosa detaljer.



Inbjudningskorten jag hittat är svarta med vita prickar, och så tänkte jag sätta fast nåt lite rosa band eller nåt...



I lokalen vet jag inte alls hur det ska pyntas.. är helt bort apå det.. blir nog vit duk, men en smal svart löpare på, och små ljus/blommor eller liknade i rosa som detalj.



Vet inte hur långt man ska gå med temat, maten och allt det.. men vi har nog klassiskt smörgåsbord, eller Buffé som det heter ;)



Musik blir det absolut uteslutande 50tal, allt från schlager till rockabilly!



Ville du ha tips på band förresten, var det nåt jag läste hos dig nånstans..?

2008-06-18 @ 21:24:11
URL: http://katthemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback