2008-06-25

Onsdag

Idag hade vi avslutningsfest på jobbet. Det var väldigt trevligt.
Alla barnen sjöng sommarvisor, sedan var det tipspromenad och så var det picknick i gräset utanför våran gård.

 

Därefter hade vi personalfest och vi åt rostbiff och potatissallad och kladdkaka. Mumsigt.
Vi tackade också av våra kollegor som ska sluta.



Fick två mail angående bröllopet idag.
En kusin till Chris som bor i London tackade nej för det fanns inte några biljetter att få tag i. Och en vän med hennes pojkvän tackade ja.
Nu är vi uppe i ca 50 personer.

 

Dagen till ära hade jag min prickiga klänning från HM på mej.
Koftan är äkta 50 tal. Ärvd av föredetta pojkvännens mormor.

Till denna klänning har jag så klart mina favvo skor från Din Sko



Nu sitter Chris och hans dotter och tittar på fotboll. Det ropas JAAA!!! och NEEEJ!
Den ena hejar på det ena laget och den andra på det andra... 
Jag hejar inte på nån. Jag hoppas det där eländet är över snart.
Sportintresserad? Nej.
Ha en trevlig fortsatt kväll.
Jag vill nog ha en kopp kaffe. Jag vet. Jag är en kaffemoster...



Kommentarer
Postat av: Maria

hejhej =)

tack så jättemycket för de fina orden :)



måste säga att jag är så avis vill oxå ha den fina klänningen och de fina skorna, hur underbart som helst! :)



färgade om håret, blev inte mörkbrun men något mellanting, rätt nöjd iaf :)



ha en bra kväll!



/Maria

Postat av: electra

VA!? Är den klänningen från H&M `? riktigt fin. finns den där nu? eller är den köpt för längesedan där?

2010-07-23 @ 10:38:22
URL: http://bettyboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback