2008-06-29

Söndag

Idag har vi haft en riktig slappe-slödag.
Det enda vi har gjort hittills är att åka iväg och handla mat och ta kort på dagens outfit i allén upp till Partille slott.
Det var lite kul i o för sig. :) Jättefina bilder blev det.
Jag gick i morgonrock halva dagen. Var riktigt slö och lat.
Sara hade tebjudning på balkongen med sin vän och sedan åt vi frukost på balkongen. Det är livet.



 

Efter frukosten drack vi mest kaffe och satt vid datorn och tittade på TV.
Barnen har lekt med sina kompisar hela dagen.

På eftermiddagen åkte vi och handlade.
Sara och hennes bästis Tea åkte med oss och hade med sig sina nallar. Det var gulligt.









Dagens outfit:
Blusen är köpt för länge sedan på HM.
Skärpet är snott av min syster och brors mamma. ;)
Kjolen är second hand. Köpt jättelång som jag klippte av och sydde till en kort.
Skorna är från Ellos, köpta samtidigt som jag köpte mina bröllopsskor. Visste inte vilka jag skulle välja så jag köpte båda två... Smart va? ;)
Kofta - ärvd.
Underkjolen har jag köpt från Tradera. Det är en square dance underkjol så jag har klippt av ett lager eftersom dom är jättestora.



Fotograferade Chris oxå med hans skjorta som jag har gjort om.
Jag köpte tygmärkena på Tradera för länge sedan men har inte riktigt vetat var jag ska använda dom.
Chris har haft på sej sin kortärmade skjorta hur många gånger som hells men plötsligt fick jag bara en uppenbarelse att svalorna skulle passa skitbra på just den skjortan.
Bara att stryka på... Kostade inte värst mycket... Under hundralappen för två.



Nu är det dags att börja laga mat till dom små liven och sedan ska allafall en kompis sova över.
Hej hej från mej.




Kommentarer
Postat av: Daisymae

Hej!

Det var bra längesen jag skickade klänningen =/

Den kanske har hänt nått med den under postgången.

Jag skickar en ny till dig.

Du ska inte till power meet?

I så fall kan jag lämna den till dig där?

Ber om ursäkt att du inte fått klänningen ännu.



Mvh Malin

Postat av: DevilDoll

Riktigt snyggt!

2008-07-07 @ 10:15:14
URL: http://devildoll666.blogspot.com
Postat av: electra

ohlala älskar din blogg & du är skit fin :*

2010-07-23 @ 10:36:01
URL: http://bettyboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback