2008-06-30

Måndag

Idag mailade jag
Daisy Mae och undrade var min klänning är... Tycker att det har tagit lite lång tid.
Hon lämnade en komentar i förra inlägget och skrev att hon hade skickat den för länge sedan och att den kanske hade kommit bort i posten. :( Hon skulle iallafall skicka en ny...
Va trist. Har sett fram emot klänningen länge nu. Hoppas det ordnar sej nu den här gången.

Idag började och slutade jag tidigt och när jag kom hem var jag dödstrött.
Jag fortsatte att googla efter tårtor som jag började med redan igår kväll och nu har jag väl ett hum om hur jag vill att tårtan ska se ut... Men jag vet inte riktigt ännu... Tänkte att hon i affären kan hjälpa mej att skumma vidare.
Hur som hellst tycker jag att tårtan med jukeboxen är superfin men jag skulle vilja ha en tårta som går i våra temafärger svart, vitt och rosa.
Jag vill gärna ha ett svart band runt i nederkant på alla våningar och rutor i två olika rosa nyanser som vi har på inbjudningskorten.



Kan man inte ha en rosa jukebox? Man kanske kan sno textsnittet från inbjudningskortet också.
Men det kanske inte behöver fabilous på den... hahah.



Fan va jag längtar tills jag får mumsa på den tårtan... Moussen var helt galet gott...
Och jag gillar egentligen inte enns tårta...

Nog om tårtor...
Gick och la mej och sov i flera timmar. Helt slut.
Men sen var jag desto duktigare och gjorde jättegoda pannbiffar med persilja från våran fina present som vi fick av Chris bror på inflyttningsfesten och så gjorde jag mammas goda brunsås. Det var jättegott.



Sedan inträffade värsta dramat.
Precis innan vi skulle gå och handla så flyger det in en liten fågel genom balkongdörren och runt, runt i köket utan att hitta ut. Fan va gullig den var!

 

Vi fick dra ner persiennerna och stå vid köksdörren och vifta för att få ut den men endå flög den in i Saras rum.
När jag gick in där för att fotografera den så flög den in i köket igen och efter många om och men fick Chris ut den genom att peta på den med en spagettislev. Hahaha.

I affären var Sara och hennes kompis superbusiga och nu ska kompisen sova över.
Mycket spännande. Klockan är 22.00 och dom ska bara viskas... :)
Imorgon ska Sara och Sofia åka iväg till Chris ex och rida med hennes häst. Det kommer dom att tycka är kul :)
Ska bli kul att se bilder från det. Jag måste jobba.. :( Men det blir ingen lång dag imorgon heller.
Jobbar till 12 och sedan ska jag på möte om sommaröppna förskolan.



Dagens outfit är en kortärmad kofta från HM.
Svart linne under HM.
Kjolen köpte jag i slutet på 90 talet från HM.
Skärpet tillhör en klänning som jag har ärvt.
Skorna Din sko.





Min baby utanför våran ingång.

Nu har jag mumsat i mej några mackor men är sugen på mer...
Ska gå och fixa några till och lite kaffe så klart...

Jahapp.. Nu vill kompisen gå hem. Det var visst lite läskigt att sova hos någon annan. :D
Sen blir det till att hoppa i badkaret.
Trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback