2008-06-28

Lördag

Haha! "kriva" ska jag göra nu igen (se föregående inlägg) men jag ska försöka skriva rätt den här gången... ;)
Idag har jag varit bakis som fan!
Klockan halv elva var det bara att släpa sej upp ur sängen och komma iväg till tårtprovningen.
Gud va dålig jag var. Helt väck. Jag var fortfarande packad när vi kom dit vid halv tolv.
Kameran glömde vi och bilder på vad vi vill ha för en tårta... Hallå?? Vadå borta.
Ja... så det blir tyvärr inga bilder på våran tårtprovning men vi får ta kort när vi åker dit nästa gång med lite bilder.
Vi fick prova olika smaker på mousse. Det var supergott.
Vi valde rabarber och jordgubb. Det var riktigt gott. Rabarber lät inte så gott men det var helt galet gott. Nam.
När vi kom hem igen gick jag och la mej igen... Helt slut.

Vaknade vid fyra och då hade Chris gjort mat.
Till efterrätt gjorde jag chokladpudding. Det var också gott.
Vid halv sex kom vi på att Sofia skulle på kalas och vi hade ingen present. Då var det bara att hoppa i dojorna och åka ner till Allum och köpa en present. Vi var där kvart i och hemma igen två minuter över sex och kalaset började sex så det var perfekt timat. :)
Nu är Sofia på kalaset och Sara leker med en kompis.
Chris sitter vid sin dator, hans dotter Moa vid sin och jag sitter här vid min och knappar. Roliga familjen?? :D
Jag lyssnar på Elvis. I love.

 

Dagens outfit:
Byxorna är jättegamla. Kommer inte ihåg var jag köpte dom
Toppen har jag handlat second hand
Jackan tillhör en klänning. Äkta 50 tal. Fått av fd. pojkvännens mormor
Skor - Din sko



Nu ska jag avsluta med en pin up bild och då passar väl denna bra efter våran tårtprovning..
Ha en trevlig lördag kväll allihop. :)
Kram



Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefin outfit :)

tycker lite synd om dig som behövde prova tårta bakis, fast kanske det man behöver.. socker o fett.. :)



o tack för kommentaren :D



ha en bra helg!

Postat av: rockaholicdoll madness

Jag vill ha dina skor!!!! Så himmlans fina! :)

Svar: Visst e dom snygga! :)
kattitingeling

2013-05-16 @ 16:05:29
URL: http://rockaholicdoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback