2008-05-03

Lördag

Dagen började med stress. Jag hade en tid hos tatueraren i Ulricehamn klockan 12 och vi var inte klara med städning och handlandet eller nått.
Som tur var hade jag tatt en hel del dagarna innan men Chris blev själv kvar med det sista när jag åkte iväg.

Tatueringen tog lång tid att göra och det gjorde så jääävla ont!
Trodde inte att det skulle göra mer ont att göra tatuering på benet än på armen... AJ!

image693

Time belongs to us.
Tid är det enda du har, så ta vara på det!

Körde som en idiot hem... Var nog uppe i 150 ibland...
Drog runt dammsugaren i alla rum och glöde vardagsrummet, vilket inte var så käckt för det var där alla bunkrade in sej... :S

Chris kompis Tero kom förbi med en flaska champagne men han var sjuk så han gick runt och kikade på hur vi hade det och sedan åkte han.

image694

Tero

Mina vänner Marita och Janne kom också en stund och åt lite taccos och drack kaffe men sedan åkte dom också hem. Här kikar dom ner på våran altan från Sofias rum. :)

image695

Inflyttningsfest.

image686

Svärmor i röd tröja, Chris pappa sitter i fotöljen, Peter i kavaj, Fredrik äter taccos.
Han som kikar in i kameran heter Mattias och bakom honom Janne.

image687

Daniella och Jonas

image688

Chris pappa, Peter, Tina och Fredrik
Elisabeth och Soili syns bakifrån.

image689

image690

Bror och hans vänner.

image691

Mattias, min arbetskollega Daniel, Chris bästis Fredrik och hans Tina.

image692 

Inflyttningspresent. :)

Tack för alla fina presenter och för att ni kom!
Kraaaam!


Kommentarer
Postat av: heidi

naaajs tattoo!! :D

2008-05-06 @ 11:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback