2008-05-15

Torsdag

Hela förra veckan gick jag och önskade att någon av barnen skulle bli sjuk så jag kunde få vara hemma, för jag var så himla trött,  men icke. Det sker istället idag... när vi har "förskolans dag" och ska grilla och och vara ute och leka med barnen på jobbet.

Chris outfit för bröllopet e klart. Han e jättefiiin men jag tänker inte lägga ut nån bild på det. Det får ni se på bröllopet sedan! :)

Igår fick jag en ny bild av tatuerar-Jimmy.
Candies och en bakelse och klubbor...
Tänkte mej tatueringen på sidan... hmm vad heter det? På sidan av magen?? Hur lät det då? Typ midjan och uppåt... Men jag vet inte riktigt... Alla säger att det gör förbannat ont där. Vet inte hur det kommer att se ut i förhållande till dom andra tatueringarna heller.
Jag vill nog ha lite klarare och roligare färger också än det han skickade på bilden.

image738  image739

Lekte med den lite i paint.

Idag måste vi verkligen åka och köpa en kratta eller en borste.
Vårat vackra körsbärsträd har bösat ner hela grannskapet. Alla blombladen föll av...
Kanske dags att sopa upp det... :S

image740

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback