2008-05-17

Lördag

Igår drack jag och Chris hur mycket vin som hellst och blev alldeles lulliga.
Idag var vi lite mossiga i huvet men det blev bättre framåt kvällen.
Vid middagstid hämtade Moa som skulle träffa oss över dagen men på eftermiddagen ändrade hon sig och ville sova över även fast pappa Chris skulle åka till Holland.
Det var en positiv överraskning!
Nu har vi ätit kvällsmat och haft trevligt bara jag, Sara, Sofia och Moa.

Som sagt. Vi körde Chris till Landvetter vid halv sex och det var vedmodigt.
Tycker inte om att han åker på jobb långt bort. :( Jättetråkigt, men jag vill att han gör det endå för dom ger dom här resejobben bara till anställda som dom tycker är bra och det är ju bra för hans karriär.
Den här gången är det iallafall bara en kortisresa.
Han kommer tillbax på tisdag morgon och sedan klockan elva är det begravning för hans farmor.

Fan va jag älskar dej Chris!
Snart ska vi gifta oss!



Wise men say, only fools rush in

But I can't help, falling in love with you

Shall I stay, would it be a sin

If I can't help, falling in love with you

Like a river flows, surely to the sea

Darling so it goes, some things are meant to be

Take my hand, take my whole life too

For I can't help, falling in love with you

Like a river flows, surely to the sea

Darling so it goes, some things are meant to be

Take my hand, take my whole life too

For I can't help, falling in love with you

For I can't help, falling in love with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback