2008-05-23

Fredag

Idag har jag varit hemma med Sara som fick feber igår.
Jag var också helt slut. Skittrött. Låg mest o dåsade i sängen hela förmiddagen.
Sara var ganska pigg på förmiddagen, men nu på kvällen blev hon varm som en kamin igen.
Hon var rastlös som attan. Det var väldigt svårt att få henne nöjd.
Vi tog dock en promenad upp till kiosken och hämtade mitt paket, skorna från Ellos som dom fröst skickade i fel färg.
Efter den promenaden var Sara helt utslagen och låg mest i hennes säng och stirrade på TV.
Stackars liten... Tycker synd om henne... :(
Men tillbax till skorna.. LOVE!
Jag är kär! I love. Fan va dom va snygga.



Jag tog oxå tummen ur och beställde klänningen som jag ska ha på bröllopet.
Kändes bra. :)
Har hela dagen googlat efter 50 tals frisyrer och börjar få en bild av hur jag vill ha det... Ska ta tag i och boka en frisör.
Kyrka i Partille är bokat till klockan fem den 2 augusti men vi ska kolla upp med en annan kyrka först innan vi skickar ut inbjudningskort. Vi har också bokat lokalen här i närheten av vårat hem att vara i.
Nu återstår:

*Inbjudningskort
* Skor till Chris
* Slöja
* Blommor
* Ring
* Håret
* Nya brillor till Chris
* Tårta
* 50 talskärra att åka i.

----------------------------

Idag sover Sofia hos sin nyfunna kompis Lovisa igen.
Imorgon ska barnen till Adam. Då har jag och Chris tänkt att ta oss till Borås för Sara glömde sin jacka och så ska vi på loppissar och se Pinocchiostatyn.



Skulle inte skriva nått mer om Magnus men jag kan ju inte låta bli när jag får ett sånt här gyllene tillfälle:
I Borås ljuger dom så mycket, så dom fick en helt egen staty. :D



Gonatt! :)




Kommentarer
Postat av: heidi

HAHA! det där med statyn, haha, jag älskar din humor!

får rebecka komma på bröllopet förresten? hon blev alldeles till sig när jag berättade att ni ska ha 50-talsbröllop, hihi! hon är värsta 50-talsbruttan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback